♥ siti_noorainie ♥
Bonjour Fellas!



Hye alls~blogwalker.✿welcome to siti Noorainie's blog.it just a simple blog.hope you enjoy.BTW leave your print at the shoutbox! thankyou♥

Navigate !

Diary About me Linkies

SCREAM HERE!!

✿ The Rule !!
✿leave your footprint here~ ✿use your blog LINK ~ ✿please jangan guna bahasa KESAT! ✿TQVM


Credit Section!

Template by : LiyanaIzzati
Basecode made by : AreQil
Background : Nurul Atiqah
Header : Nurin Asyada
Best view : Google Chrome


mine bestie

Assalamualaikum :D 

todays i want to story about my bestie ^^ mine friends that sentiasa bersama waktu pagi dtg sekolah , waktu rehat and waktu balik .. 
( YUYUN , ADEQ , MIEYA , LALA , EIYQA , ATOEY , MYRA and NINA )
here's are some picture of my frends :) pada HARI BUSANA ..

 - yuyun , eiyqa , me , lala , atoey , nina -
 - myra , yuyun , eiyqa , me , lala , atoey , nina -
 - adeq & me -
 - me , zulkepli ( our atlet ) , yuyun -
 - zul , yuyun , eiyqa -
 - watson & me -
 - ME -
 - meiya and yuyun -
 - lala and myra -
 - atoey and me -
 - yuyun , me , adeq -
( same class with me )
 - mieya & yuyun -
 - mieya , me , yuyun , adeq , myra , atoey -
 - mieya , yuyun , adeq , lala , atoey -
 - yuyun , me , lala -
 - yuyun , me , lala -
- me , mieya , lala -

the sweet memories ever being together with my best friends :') 
nothing gonna separate us .. ILOVEMYFRIENDS ! they always be with me dikala suka duka .. walaupon sometimes ada salah faham but we sentiasa berkawan ^^ sebab tanpa kawan sunyi lah kita :D tiada tempat untuk luah perasaan ~ 

*to my bestie : thanks for everything :') sudi tolong siti waktu siti ada masalah .. :D tegur siti waktu siti buat silap .. and gonna miss all our memory yarr .. expecially waktu kita gaduh ramey2 dengan geng hantu ea . HAHA xD hope korang sihat selalu .. success always and happy with the one that you all love ( sbb sik slalu gilak kontekk ) :p 

thats all for tonight ! Goodnight .. 
_ wassalamualaikum _ 


0 Lovely babe speak!